»Učenci so bili veseli pogovora na to temo, je pa vtis, da so se glede pokola v srbski šoli zelo malo pogovorili s starši, največ informacij so dobili prek družbenih omrežij.«
»Zavedajo se, da se situacije lahko sprožijo v katerem koli okolju, zavedajo se, da gre za videnje posameznih dijakov, ki razrešujejo občutek sprejemanja v odnosu do sošolcev in vrstnikov brez empatije, in zelo podpirajo aktivno vključevanje.«
»Okrepljene svetovalne službe v šolah so pomembne, saj so te poleg zatočišča za stiske tudi najpomembnejši vezni člen z ustreznimi zunanjimi deležniki pri obravnavanju stisk ali pojavih nasilja.«
»Gradivo Unicefa se nanaša na družbene odnose in preprečevanje medvrstniškega nasilja, medtem ko so policijska navodila bolj operativna, kako preventivno delovati, kako sporočati, opažati in podobno.«
»Pri tem se nam zdi pomembno, da je takšen pogovor strukturirano voden, da učitelj med njim pri otrocih ne vzbuja strahu ali dela drame, ampak obrazloži, kaj se je zgodilo, kako lahko učenci prepoznajo morebitne stiske sošolca, komu to povedati in podobno.«
»Če na tem področju ne bomo nič spremenili, se nam lahko zgodi, da se bomo čez 10 let pogovarjali o zasvojenosti s telefoni in družbenimi omrežji kot resni težavi družbe, podobno kot smo se pred 50 leti začeli pogovarjati o zasvojenosti z nikotinom kot resni težavi.«